HomeLatest ThreadsGreatest ThreadsForums & GroupsMy SubscriptionsMy Posts
DU Home » Latest Threads » Forums & Groups » Main » General Discussion (Forum) » I'm sorry, but IMO, there...

Wed Dec 18, 2019, 11:41 AM

I'm sorry, but IMO, there is no way the House Repukes believe...

...one word of the crap they are saying in the hearing this morning.

Maybe some are that dumb...but all of them??? IMO, the are liars and MF45 enablers.

15 replies, 1306 views

Reply to this thread

Back to top Alert abuse

Always highlight: 10 newest replies | Replies posted after I mark a forum
Replies to this discussion thread
Arrow 15 replies Author Time Post
Reply I'm sorry, but IMO, there is no way the House Repukes believe... (Original post)
TruckFump Dec 2019 OP
Arkansas Granny Dec 2019 #1
TruckFump Dec 2019 #3
RestoreAmerica2020 Dec 2019 #2
rainin Dec 2019 #6
exboyfil Dec 2019 #8
RestoreAmerica2020 Dec 2019 #10
Volaris Dec 2019 #13
FiveGoodMen Dec 2019 #4
TruckFump Dec 2019 #5
FiveGoodMen Dec 2019 #14
Mike 03 Dec 2019 #7
Mersky Dec 2019 #9
stillcool Dec 2019 #11
Cosmocat Dec 2019 #12
TruckFump Dec 2019 #15

Response to TruckFump (Original post)

Wed Dec 18, 2019, 11:45 AM

1. I can't argue with that.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to Arkansas Granny (Reply #1)

Wed Dec 18, 2019, 11:47 AM

3. It scares the hell out of me to think that ANYONE -- even a Repuke -- believes the crap they spout.

Have they had their heads buried all of the time???

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to TruckFump (Original post)

Wed Dec 18, 2019, 11:47 AM

2. They have their marching orders. This quote comes to mind:

If the facts are against you, argue the law. If the law is against you, argue the facts. If the law and the facts are against you, pound the table and yell like hell”. ― Carl Sandburg


Carl August Sandburg was an American poet, biographer, journalist, and editor. He won three Pulitzer Prizes: two for his poetry and one for his biography of Abraham Lincoln. Wikipedia
Born: January 6, 1878, Galesburg, IL
Died: July 22, 1967, Flat Rock, NC
Spouse: Lilian Steichen (m. 1908–1967)
Awards: Pulitzer Prize for Poetry, Pulitzer Prize for History, Robert Frost Medal,

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to RestoreAmerica2020 (Reply #2)

Wed Dec 18, 2019, 11:51 AM

6. This.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to RestoreAmerica2020 (Reply #2)

Wed Dec 18, 2019, 11:54 AM

8. Chewbacca Defense

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to exboyfil (Reply #8)

Wed Dec 18, 2019, 11:56 AM

10. Ha ha!

..

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to exboyfil (Reply #8)

Wed Dec 18, 2019, 12:17 PM

13. Chewbaccas supporting argument tho...

Was that he could tear people's arms out of their sockets.
I'm pretty sure the god-emperor doesnt have the strength to pull up his own Depends without risking a coronary event.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to TruckFump (Original post)

Wed Dec 18, 2019, 11:49 AM

4. Why would anyone expect liars to believe their own lies?

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to FiveGoodMen (Reply #4)

Wed Dec 18, 2019, 11:50 AM

5. I am sitting here and cannot believe the shit I hear them spewing.

The truth appears to be totally foreign to them.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to TruckFump (Reply #5)

Wed Dec 18, 2019, 01:12 PM

14. Just a few minutes of their crap is enough to ruin my day and probably threaten my health

They are trying to make truth impossible to determine.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to TruckFump (Original post)

Wed Dec 18, 2019, 11:52 AM

7. They know the truth.

IMO it's worse to knowingly perpetuate a lie than to be sincerely mistaken; there's no chance they are "mistaken"; they are lying and aware of the fact they are lying. They are lying to save their jobs and their party, which is shrinking and dying.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to TruckFump (Original post)

Wed Dec 18, 2019, 11:55 AM

9. Yeah, they're lying sacks starring in the latest tRump reality tv show.

Except they're sworn representatives, and are violating their oaths in defrauding the American people.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to TruckFump (Original post)

Wed Dec 18, 2019, 12:02 PM

11. reading off the same script..

that's all that is required of them. Doesn't matter what the issue is.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to TruckFump (Original post)

Wed Dec 18, 2019, 12:13 PM

12. They 100% believe it

They have drank so much of their own koolaid they have come to believe that anything they say and do is righteous in the epic war against liberalism.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink


Response to Cosmocat (Reply #12)

Wed Dec 18, 2019, 01:18 PM

15. Man, it's like someone cloned them with the KoolAid.

They are scary alike in what they say and how they act.

Reply to this post

Back to top Alert abuse Link here Permalink

Reply to this thread